Friday, February 10, 2012

boys over flower...=)



assalammualaikum.....

seriusly actually really dont have idea nak buat cerita apa or entry apa...just tinggal a week aku duduk kat rumah before masuk kuliah balik...minta2 r nex sem pun everything going smoothly like before...and I really want to be like before..dok diam2 dalam kelas rasa macam tak wujud je...seronok apa...hahaa

okay, siapa kenal dengan laki kat atas tu...haha...of course r ada orang cam...dia nie salah seorang pelakon cerita boys over flower yang famous gilerrr a few years past...aku tak ingat r tahun bila...2008 kot tak silap...kan dalam cerita tu ada 4 orang go mi nam (pretty boys)...nie salah seorangnya r...ingat dulu aku take 2 months untuk habiskan cerita bof nie...seriusly tak tipu...kawan aku pun pelik kenapa aku ambil masa lama sangat....haha...

ingat lagi aku and a few members berebut envy set2 bof nie...majoriti rebut gu jun pyo and ji yung...tapi aku lagi suka won bin nie...tapi won bin tu nama watak dia je...nama betul dia aku tak ingat r siapa...sebab aku suka dia dalam drama nie je...haha...kan dalam cerita ni dia pun macam wujud tak wujud...maksud aku cam scene dia tak banyak sangat r...tapi aku suka tengok character dia...cool wooo...and jenis calm down...and kan dalam cerita nie dia nie agak kuat orangnya...anak mafia kot...mana tak kuatnya...hahaha...

memang cool habis r kiranya...hehe...dia pun smart apa...orang lain berebut nak ke jun pyo tu sume...biar aku envy dia seorang2...haha...kan nampak sangat aku tak ada idea...tapi tak apa r...just semalam aku terulang balik cerita tu...kalau dulu aku ulang sebab nak tengok kekayaan cerita nie tapi semalam sebab bosan...tapi suddenly aku terasa macam mamat nie memang cool r pula kan...hahaha...okay, tu je entry aku kali nie...betul2 tak ada idea nie...hahaha

No comments:

Post a Comment