Sunday, April 29, 2012

cockroaches????

assalammualaikum...and hye everybody....XD


LIPAS?????COCKROACHES????.....hahaha....aku rasa...majority of girls afraid of this tiny creature...most of my friends afraid with cockroaches...even me too before....if tanya why takut....their answer mostly will said that it was dirty...ye r...lipas kan memang serangga yang kotor pun...kalau kat tempat2 kotor mesti berlambak-lambak...and other reason is geli coz lipas tu merayap with their legs yang berbulu 2....cewah...cam buat soal selidik pula...hahaha

still remember when if i'm not mistaken...masa tu in form5 i think...since i lived in hostel...so, kat malaysia nie...standard r pukul 11 lbh kena light off right????and that year is spm year...rajin kan masing2....but that time...aku tak rajin pun tapi still stay up sambil duduk borak2....hehehe...tengah sedap2 borak...suddenly...owh lupa...my dorm was quite long...senibina dia agak memanjang ke belakang...so, that time, aku duk kat belakang...dekat depan ada gak r orang...suddenly orang di pintu depan jerit ada lipas...and that time..actually i want to be cool tapi...wakakaka....tengok membe2 aku sume dah melompat naik katil...without i realize, i join them too...hilang sume cool....hahaha...

but now, seriously...nak kata aku tak takut...lebih kurang r....dulu kalau boleh nak main lompat2 kalau jumpa cockroach but...now, aku siap boleh main halau2 lagi dengan penuh ketenangan....even kalau jumpa dekat rumah pun....nak tepuk jap lagi, kalau benda tu dah penyek akan keluarkan benda2 yang menggelikan...nak capai ridsect...boleh sempat lipas tu larikan diri dulu.....then, aku just halau pergi main jauh2 janji tak kacau aku...hahaha...

kelakar bila fikir balik...time passed and many things change in me...anything...from my behaviour, my habits to other things...seen like i'm going to be more matured maybe...haha...ok, its a lie...ngeeeeee...

No comments:

Post a Comment