Sunday, October 14, 2012

don't judge a book by its cover

assalammualaikum....

okay, hari nie, nak luahkan sedikit rasa hati ye...ehem2...dia punya tajuk tu, boleh kata agak sesuai r dengan apa yang aku nak citerkan...cerita dia is, okay, awal2 lagi aku nak cakap erk...bukan ye aku nak judge orang tu jahat ke sangka buruk ke or apa2 lah...tapi ini memang benda yang hakikat....

i met 2 persons that give me a really big question mark since i know them....okay, lets talk about da first person...ehem...hamba Allah nie, orang ye sangat r, boleh kata cool, tak suka marah2, baik pun baik...and dalam facebook....alhamdulillah, dia punya status dipenuhi dgn nasihat2 yang sangat mempunyai makna, dari segi dakwah, teguran n sebagaiye...at first, aku puji r dia...baik kan...but later...ehem...sakit tekak aku...but bila sentuh hal isu teman tapi mesra nie, its getting weird...ajak member aku keluar malam, pergi pantai, tengok wayg n sebagaiye...salah aku ke nak judge sampai macam tu sekali??its not about it, juz aku macam pelik...status kata couple haram bagai tapi.....kalau dah nak ke arah couple tu???dah bawak anak dara orang malam2 buta tu???apakah????its a very big question mark for me...

the 2nd person...adoi...nie lagi seorang..yang nie lagi buat aku terkejut...tak sangka r kan...i don't expect that i will know u tapi kita nie involve in same thing..so, pusing2 memg akn kenal r...ehem...ku sangkakan ko nie baik org ye tapi....ntah r...menakutkan..setiap kata2 dia..perghhh buat gua gerun...sungguh...terasa cam memang nak lari dari ko r...ntah r...tp bnde sama happen...tgok kat fb...fulamak status...alhamdulillah...sejuk hati tapi....hahaha...mampu tergelak je seh...

maybe fesyen orang kot...nak buat camne tapi plizz...ble bnde nie jadi, its was like hilang segala respect yang ada before nie....especially for that persons...ermm...xpe r...hope tak menjejaskan friendship sude r...selagi mampu nak layan kerenah korang, ikutkan je dulu...hahaha

2 comments:

  1. Beb.i got the same opinion as well.orang kay sini sangat fake and its annoying

    ReplyDelete
  2. well...bese r...kt mne2 mesti ad slack...xpe..tu wt ko knl lg byk pesen2 org...be strong

    ReplyDelete