Saturday, June 1, 2013

uniten open

assalammualaikum~~

 yeahhh...actually Uniten Open nie, last week punya event tapi, den xdok kesempatan nak berblogging nie..tapi sebetulnya bukanlah takde masa tapi malas nak update...hehehe...so, ni baru terajin sikit lah nak update2 gitu...well, everything is going smoothly...even mula2 sebenarnya aku nie tak dapat permision nak p...tapi selepas memujuk rayu parents, dapat gak r green light...lepas nie memang cari keeper lain...in case jadi camnie lagi, tak ke naya ke team nanti kan3...
teammate kali ni yang pergi memang meyeksa hidup aku...nasib baik r yang sorang dah balik, n sorang lagi tak pergi...if not, i'm totally dead...yang sedia ada nie pun tak tertanggung perit kena bahan...tak campur coach punya kerja...nasib baik coach tu ada rupa coach...kalau tak aku pun tak tahu yang bahan aku ni budak2 nie ke coach...
so, game kali nie, kami hantar team laki n perempuan..laki 6 sebelah, perempuan main 7 sebelah...dia punya penat..tak perlu kata apa r..tapi kesian dekat pemain la..aku dok diam2 je kat dalam goal tu...dorang yg berhempas pulas main..well, bak kata coach, it is da learning time..so, hope all of us will improve after this...yang penting teammate sentiasa sempoi...lepas nie kita perbaiki diri lagi wokey kawan2??boleh jauh kita nie...in sha Allah...sayang korang semua~~















No comments:

Post a Comment