Tuesday, August 13, 2013

konvoi raya VG0509 2013

assalammualaikum


okay..actually, cam every year ada je konvoi raya dak2 VG0509 a.k.a VANGUARD nie..set2 pahang memang every year r dorang buat...last year beraya ke jengka sampai ke jerantut tu hah...konvoi r 4, 5 kereta..tahun nie, dak2 lipih lak mari area2 temerloh, maran...hambek kau..sanggup ye...nak jumpa2 member3 punya pasal..tapi this year punya...aku join yang first konvoi je r..sebab ye yang second konvoi ye..rinie r..aku dah balik ke melaka pun..tak pernah2 dorang datang rumah kot tak silap aku...ni r baru 1st time raya kat rumah aku...bagitahu las minit..memang terpaksa r dorang menerima seadanya apa yang ada je...well, rapat tak rapat, baik tak baik..but still itulah ukhuwah yang terjalin...in sha Allah, ada rezeki boleh jumpa lagi kannn

1st stop: rumah aku


2nd stop: rumah Zaty Har


3rd stop: umah Loq


last stop: umah Dayana

No comments:

Post a Comment