Tuesday, August 5, 2014

konvoi raya VG0509 2014


assalammualaikum..

pergh...bukan apa la tapi berhabuk sangat bhai aku punya blog..tak per r..ni aku nak cuci sikit la blog aku nie...well, banyak sangat benda jadi sepanjang tak berluah perasaan dalam blog nie sebenarnya...macam2 sangat tapi tu later r..nak update dulu benda yang da latest jadi selain dari practical punya stories la kan...

tak silap aku r...start 2010 dah mula dah aktiviti konvoi bebudak VG0509 nie...dia bukan apa...kisah dia nama pun sekolah kat pahang...so, memang rodonghood sangat la set2 pahang ye...2010 tu start bebudak perempuan je...al maklum r..aku pun takde r kamcing kaw2 ngan budak laki ye...so, plan konvoi raya sesama gegirl je r...then next year tu...hah dah start dah konvoi kereta...dia punya location tak lari jauh pun...maran, jengka, temerloh, jerantut...hahhh tu kalau kumpul tu, boleh r cicah 5,6 kereta...memasing dah berkereta aokmer...tu senang sgt nak ngajok berkonvoi tu...

so masuk tahun nie, dah 3 tahun la aktiviti konvoi raya diteruskan oleh legasi VG0509...route dia tetap sama tapi ada r tambah 2, 3 rumah bebudak nie yang tak pernah kena serbu lagi...so, tahun nie punya cerita...cukup r 8 rumah serbu...itu pun last pukul 10...pergh macam raya sehari je...tapi mekaseh r rodong semua ngajok...lepaih ni dah kerja, tak tahu la kan...maybe konvoi kahwin pula?in sha Allah...









No comments:

Post a Comment