Monday, July 25, 2011

goguma couple...wgm

assalammualaikum and anyonghaseyo....
dah lama ak xupdate blog kn....nie aku update r....dis is my favourite couple in we get married, variety show korea.....nie memang aku suka n in love abeh r ngan couple nie....dorang sweet with their own way....comey sangat and sweet r walaupun tak adalah sweet gila macam couple lain...sopan dorang nie...tu yang aku suka tu...the way yonghwa respect seohyun yang pure gila and style seohyun yang try sehabis baik handle yonghwa....pada aku tu r yang best kot...hahaha...so, nie ada r beberape pic ak upload dari episod dorang....

aku suka gila tengok yonghwa waktu kena mekap nie...cun r jugak kan??hahaha

salah satu scene yang hampir buat studio WGM roboh ngan jeritan mc2 dorang...tyme nie dorang kat jepun...sebab apa mc dorang selak sangat????sebabnyeee....seohyun dengan determination yang tinggiye paut lengan yonghwa...mahu tak gempar studio...susah nak tengok scene cam nie kot dari couple nie...hahaha

sweet tak???sweet r kan...tapi tyme nie masing2 main2 jugak...masing2 nak kenakan masing2....tu yang sweet tu...hahaha

turn hyuuun plak di piggyback oleh yooonngg...dlu seohyun dah angkat yooongg...nie turn yoongg plakk....

yeahhhhhh....aku tengok cam comey gila plak seohyun nie padahal baru bangun tidur...knonye r waktu....comey je yooongg kejut hyuuunnn...spesel yooonggg masak untuk hyuuunn 2...

aku tak ingat r nie part mana....hehehe...tapi still comey jugak kan???

nie tyme pembikinan 'banmal song' oleh yongseo couple....berape kali trial daaa...ak tak ingat tapi banyak r....

yeahhhhh.....goguma couple@sweet potato couple....

1st man to receive the kiss from seohyun....walaupun just a peek je...still dalam kategori dia juga kan???nie tema dia elementary kids since nak sesuai dengan yong choding....

seohyun menunjukkan kekuatanye...hahaha....

1 comment: