Wednesday, July 27, 2011

a memorable day

assalammualaikum and ni hao ma????

wah tiba2 je aku kan....hahaha....actually...right now, badan ak penat gila...sehari suntuk kat kuantan....mahu tak penat....mata pun ngantuk juga nie....tapi disebabkan aku tengah mendownload citer...so, aku kuatkan hati, tekadkan azam and suntik semangat ke dalam darah aku menjalar ke seluruh badan jugalah....so, today aku teman kawan baik aku pergi ambil sijil spm...dis year...nie 2nd tyme aku lawat sekolah....
yeahhhh....aku memang sayang cikgu2 INTEK...alhamdulillah...di pagi yang mulia tu, kitorang ambil je sijil, jumpa terus teacher wanZ....perghhhh...memang nasib baik gila r...so, chill2 kejap...then teacher chow sebab nak pergi makan...dan2 plak aku jumpa ustaz wan...yeahhhh...my lovely ustaz yang aku kempunan gila nak jumpa....SERIUSLY....hahaha..ustaz hoki nie...pengurus hoki yang TERBAIK....hahaha...dan2 borak..ustaz ajak makan....1st tyme kot nie...salu ustaz liat sikit bab2 belanja nie...=)

a few pics i take from today,,,,,,

No comments:

Post a Comment