Friday, September 23, 2011

my voice!!!!!!


assalammualaikum n anyong.....

aku baru boleh on9 after about 3 weeks here....sebab mencari how to access wifi since kat snie tak boleh pakai terjah je...ada procedure dia.....so, korang2 mesti sihat walafiat kan???but lately nie aku perasan cam cuaca tak menentu....aku tak tahu r other place sama ke tak....ptg2 ujan....sometime mendung je..
n maybe because of the weather, my voice disappear...not totally disappear but i have a throatsore....kalau batuk memang terseksa jiwa dan raga r....tapi suka juga dengar suaraku yang ala2 penyanyi rock nie....hahaha....unik plak rasa....hahaha...dekat a week juga r....mule2 aku ingat aku sakit tekak kot2 r sebab nak demam ke apa since memang weather unexpected r.....tiba2 suara dah berubah...memang sakit tekak r nie...
orang lain kalau sakit tekak berpantang tapi i'm not like that....salu aku pakai redah je..kalau baik, alhamdulillah....tapi kalau tak....buat bese je r...malas r nak pantang2 nie...lagi2 kena minum air suam r apa r...hate hot stuff.....tak suka benda2 panas nie....
orang salu cakap kalau makan dgn nasi panas best nie, kalau cicah milo panas memang sedap r...n apa2 lagi r....tapi aku lagi suka yang dah sejuk kot...xde r sejuk tahap beku tu...pelik sgt r kalau aku mampu nak makan nasi yang baru kua dari peti ais ke apa ke kan...melampau r tu....maksud aku yang dah sama suhu dgn suhu bilik ke....hahaha...tapi kalau air....memang air berais r...walaupun tak teruk....hahaha...so, sekian...aku nak citer pasal tekak aku sakit je....sekali dah melalut r plak

No comments:

Post a Comment