Friday, April 27, 2012

hockey club

yarghhhhh...susah sungguh aku nak mengupdate blog lately nie...busy satu....line wifi kat kolej kediaman pun sengal...kadang2 buat aku rasa nak campak2 laptop aku nie...walaupun bkn my laptop fault....so, after quiet some time....dapat juga aku update....hehehe....

yeahhhhh.....finally...dapat gak aku hold stick kayu lagi...memang r before nie aku main untuk koko but this time....just try luck....join team hockey university....huhuhu....pergi latihan....owh...okay...2 je aku mampu cakap...maybe bezalah kan....dulu kat sekolah, asrama dengan padang main dekat....now, kolej dengan university...kena naik bas or transport...laki ramai r tapi perempuan....tak sampai 6 pun...

bila cakap aku main keeper...seriously they turned bright....huhu...keeper ada just jarang turun..actually...aku tak harap sangat nak main sampai wakil u....just take this opportunity to  keep health...at least, i do exercises right....tu je...so, harap2 pas nie moga rajin2 r turun untuk bersenam erk...XD

No comments:

Post a Comment