Thursday, January 10, 2013

friendship puaka

assalammualaikum...

okay...aku rasa in friendship...kita boleh jumpa macam2 jenis kot..especially for those yg ada bff a.k.a bestfriend forever tu...camne korang treat friend korang tu??sopan2 ke??ke cam yang kat gambar nie???well, for me..i follow the flow...aku ikut orang jugak r..kalau kotak, bentuk kotak...kalau bentuk love, takkan nak buat bentuk kotak jugak kan....what i mean, my bff is someone yang ayu2, sopan santun macam perempuan melayu terakhir tu..aku nak treat cam gambar kat atas nie kan...tak ke pelik...so, i treat her baik2 r..kalau nak seranah pun..tak ada r bahasa like these...bongok ke, ngek ke..tu bahasa2 menyeranah yang agak sopan r pada aku n yang selalu digunakan kami berdua r...haha
actually, i was someone yang dulu ye mulut agak puaka..used to be...boleh kata majoriti perkataan kurang ajor n tak sedap didengar tu, selalu r dilafazkan but then, since dah meningkat dewasa sikit nie, i changed little by little tapi still ada..mana buleh buang begitu je..tsk2..then, i met with this puaka team..haha..geng2 puaka yang ku kenal...memang seperti gambar di atas la...tak kisah la laki ke, perempuan ke...macam tu r bahasa yang digunakan...
maybe for certain people it seem quite rude..but actually, it was quite weird if kami guna bahasa sopan2...sangat pelik ye...so, bahasa2 like gila, ce***a n so on tu, tu perkara biasa...ayat biasa...but actually, pada aku, if aku pun buleh sama2 menyeranah like that, its mean..i can go on with them..buleh ngam r senang cerita...mulut puaka takpe sebab kita tahu camne orang ye..sebab sometime,, jenis yg baik2 mulutye nie, kita pun tak tahu dia camne actually kan...at least dah biasa menyeranah nie, kita tahu, takkan senang dorang nak terasa...sebab for certain, those words buleh wat dorang touching lebih...nie friendship aku r...friendship korang lak?

No comments:

Post a Comment