Friday, March 8, 2013

Hari Wanita Sedunia

assalammualaikum

well, yesterday is hari wanita sedunia kan...aku tahu pun dari Hot.FM...bab2 hari nie aku tak pernah nak ambil tahu pun...kecuali birthday family, bff's, ramadhan or hari ibu abah ke...tu aku ambil port r...lain hari tak pernah lak r aku dok sibuk2 nak peduli...so semalam, alkisahye hari berjalan sedunia pun boleh...bukan main habaq ang...yang penting semalam, aku puas hati gilerr...dapat melantak Seoul Garden...wuhuuuu...orang ramai tak payah cakap r...tapi since kitorg g time solat jumaat, so tak ramai r laki..ada je laki kat situ...period kot dorang...tu tak p solat jumaat tu...then shopping time...seriously nasib baik r aku bukan jenis suka shopping...tapi teman orang shopping takdehal...cuma semalam jadi kisah semputye sebab baru lepas melantak...bawa perut yang penuh berisi lagi...memang idok la...seoul garden dapat, chattime dapat, karaoke pun dapat...








No comments:

Post a Comment