Tuesday, February 26, 2013

busybody yg baik?

assalammualaikum
sikit cebisan hati...well, baru nak masuk 2 weeks aku kat sini...and for these 2 weeks, baru semalam r aku lekat kat umah tyme malam...kalau tak merayap je...but at least, merayap pun i got chance to laugh, got a chance to have somebody to speak with...
and along this 2 weeks, i make some new friends...and got closer to others...at this time, somehow i feel that i really greatful to have friends that annoyed me by asking random questions....terasa cam nak sepak mereka yang dok membahan aku ni laju2 but at same time, rasa syukur gila dapat mereka yang puaka + jemah macam nie...tak ada dorang, mana nak happy hidup nie...lagi2 dengan life aku sekarang...kalau perempuan tu purata dorang cakap thousands words for a day but me, aku rasa kurang...rasa cam orang bisu pun ada...bila kehadiran kita seperti tak wujud...itulah jadinya...takkan nak bercakap dengan dinding pula kan...dah macam orang gilo tu....
so guys, seriously, memang kadang2 kawan yang dok busybody tu menyakitkan hati but some case, dorang yang busybody tu nak tahu lebih hal kita...maybe mereka caring?mana kita tahu kan...for my case, aku pun dah tak kisah dorang nak tahu lebih ke apa tak pasal nie...yang aku tahu, selagi we can get along together as friend, why not mereka ambil tahu pasal kita kan...tu je r celoteh for today

No comments:

Post a Comment