Monday, February 18, 2013

1st day of new Sem

assalammualaikum...

yeay...akhirnya memulakan hari first di UTeM terchenta...okay, jangan salah sangka lak...aku bukan excited sebab nak mulakan kelas...aku excited sebab dapat jumpa kawan2 yang tak jumpa sebulan...so, malam first sampai dah lepak ngan Mon n Gaga...nampak tak dia punya excited camne...bukan main masing2 buka cerita macam setahun tak jumpa...tu kalau setahun tak jumpa...aku rasa mau overnite terus...tu pun tak tentu habis....
tu alkisah hari first...owh lupa lak...ada insiden yang sangatlah ngek berlaku hari first tu...boleh lak kan terkantoi dengan budak hoki masa jumpa junior aku sebab nak bagi kek...elok lak tu masa kitorang nak blah...dia sempat tegur member aku tu...since aku tak dengar, aku anggap je r borak sama2 kawan...sekali masuk2 kereta, rupanya bukan member...bila aku tengok je kat cermin pandang belakang tu, aku nampak je dia...terus r aku pecut blah...malu habaq ang oi...tu aku berharap dia tak tegur n tak nak jumpa dia...
n masa balik dari lepak ngan dak2 tu...aku lalu r jalan nak balik ke bunga raya tu...jalan tu buleh tahan sunyi n takde orang...sampai kat ipk...dengan tingkap terbuka...tiba2 ada lak mamat rempit mana nak sweet2 dok kacau2...dekat gila pula tu...aku punya takut...gila takut sampai tak tahu nak cakap camne...nak naikkan tingkap pun takut...last2 aku tekan minyak...then dengar lak orang panggil nama aku...terus pusing...kan dah dapat vavi dari aku...hawau punya Abbas...buat peragai lagi...nasib baik kat situ kete aku n moto dia je...jalan sampai 3 line, tapi kami je...bahagia tak bahagia la dok borak2 kat jalan tu sambil drive...kalau ada orang tu, aku sure dah kena maki...sure sangat sebab aku selalu buat macam tu kalau orang wt peragai bongok camtu...n tu lagi 1 aku berharap agar cerita itu tak masuk ke dalam turf hoki...
so rinie after kelas heat transfer yang bercerita pasal swimming *aku tahu memang takde kaitan tapi itulah hakikatnye*...petang tu, jejalan saja hirup udara petang di utem sebelum terpaksa balik semula ke kolej sebab lab batal...baru aku gerak ke turf hoki...gerak dari sini cam biasa r..dengan si Pali...dengg..sweet lak sama2 baju hijau...baju pun jadi sebab nak bertelagah...tak jumpa sebulan tu..jumpa2 terus gaduh...nasib baik tak sakit hati...buat gelak je lebih...sekali pakcik yg terkantoi kes junior tu msj aku lak..siap nak main cak2 lak...seb baik aku cam...hawau punya kawan...takpe2..aku redho je nie...konon nak tumpang...aku dah sampai murni dia baru sampai...nak tumpang acano kalau handsome lagi berbaju smart dari kelas...hok tol peragai...perkara first tegur takde tanya khabar berita ke apa lama tak jumpa...terus dok bahan aku...sakit hati tol aku...
so nie alkisah petang tadi di turf...awal2 tu takde apa lagi...masa small game cam biasa r...sekali masa pakcik Aed tu datang je...dia tegur bukan main lagi...dok bahan aku lak mula2 masuk padang...serius sakit jiwa...rasa nak sepak je...tengah main pun siap leh bahan...boipren r apa r...ngek2...siap leh cam kereta semua...aku syak si Aed nie stalker terbaik r...sebab aku jumpa junior tu bukan dengan kereta junior tu pun...mana dia tahu ntah...habis game...yessss...i like...si Aed kenakan aku...tanya tak reti nak personally...n si Abbas pun dok buka cerita...memang hari nie aku jadi bahan usikan...hari first jumpa nie oi....bukan main seronok dok bahan aku sorang...tapi aku tak kisah pun...buleh wat2 ketawa hilang rasa sakit ati kan...
the biggest mistake i did for this year...sepatutnya aku tak ikut...kan ni jadinya...xpe r..selagi mampu bertahan...aku bertahan...sebab aku ada kawan2 lain yang lagi mengenali aku...well...itu je r summary for today...piint dia is bukan pasal kelas but kes membahan yang aku kena pada hari 1st day of sem...haha..but thankz guys...seronok seh walaupun kena bahan...hahaha

No comments:

Post a Comment