Monday, September 9, 2013

one year later

assalammualaikum


one year...who knows in one year everything can change???in one year i met various kind of people yang sangat happening..i have geng jemah n puaka...hah tengok..kemain sampai dua...haha...semua ye unexpected...yang geng puaka tu...semua ye dari umur sama...tu kira cam okay memang no wonder r kan...tapi geng jemah nie...aku pun tak tahu mana starting dorang...just ingat, dorang ajak lepak makan...then tetiap kali makan ajak lagi...so termasuk juga r dalam grup jemah tu..
n nie dah masuk setahun start i know them...dorang lagi...then macam tak sengaja gak aku berkenalan ngan member nie..memula segan sangat nak tegur...biasa r...kita nie pemalu orang ye...hikss..lagipun tak reti tegur lelaki nie...dah lama tak jumpa or bekenalan2 ngan laki nie...hah nampak tu nampak?hahaha...nasib baik reti tegur dulu...and mana tahu lepas tu boleh get along well together...semua ye kita tak expect...suratan yang telah Allah aturkan untuk kita...mana tahu kan?
tapi aku happy bukan sebab apa...sebab mereka nie kawan...masa senang, okay senang sesama...bila ada prob, boleh open table bincang...bila datang turf muka stress, nanti keluar lawak2 bodoh menyakitkan ati tapi mampu buat kita ketawa balik...ini serius...aku stress, aku pergi hoki...at least dapat gegelak okay la...lepas tu bila kawan kita ada masalah, kita cuba ada di situ untuk mereka...friendship...helping each other waktu susah...
well alhamdulillah syukur gila2 in one year nie banyak aku belajar dari friendship nie..dah besar nie, lain dari sekolah...sekolah kita bertatih nak kenal dunia...dah besar nie kita involve berjalan dalam dunia nie...in sha Allah, semoga persahabatan nie dipelihara olehNya

No comments:

Post a Comment