Thursday, May 26, 2011

i dah matured


namapak cam matured tak aku kat gambar atas nie??? ada gaya orang dah kerja tak???hahahaha.... dah lama tak masukkan gambar sorang2 kan...haha...nie saje letak...rasanya gambar nie pun usianya dah dekat setengah tahun...even i'm a photo addicted sekalipun, tapi tak adalah nak ambil gambar tak tentu hala kan...btw kenapa gambar nie dipilih??actually....

petang tadi, after mengaji, terus drive ke kedai dobi...well..ganas2 aku pun...pergi kelas mengaji, mestilah sopan santun anak melayu kan...aku pakailah baju kurung...warna purple gak but not that one...so, ambillah baju yang dihantar oleh ibuku...dan2 tyme nak bayar...aku ditujukan soalan yang mampu buat aku menayangkan muka yang sangatlah blurrrrr lebih kurang cam bawah nie r.....




" sekarang kerja kat mana?"


" hah??"


" kerja kat mana?"


" kerja? oh, baru balik mengajilah, sekarang tengah tunggu upu,"


itu r antara contain in our conversation...nak gelak, cam tak kena pula...pusing2 terus tanya dalam hati..." aku dah matured ke?"...hahaha...mana tak kena tanya kerja kat mana...dengan berbaju kurung ye...drive lagi...memang nampak matured r...by the way...actually, aku memang matured pun kan...so, tak hairan mana r...huhuhuhu

No comments:

Post a Comment