Thursday, August 4, 2011

jimmy choo

assalamualaikum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hehehehe...saje nak jerit...nak testing suara...tengah selseme nie...so, suara pun macam best r kan...huahuahua....so, entry dis tyme...aku rasa korang dah tengok kan....terang benderang aku tulis JIMMY CHOO kat atas tu....asal tiba2 naik pula nama mamat nie...and siapakah dia????korang kenal ke???aku rasa ramai kenal kot kecuali aku....hahaha
sejarahnya aku tak tahu sangat and aku tak kenal pun dia nie...tapi macam pernah dengar r nama dia nie...until last year kot ada kawan aku beli beg jenama JIMMY CHOO nie...dia pun bagitahulah sikit2 kan pasal person nie...owh...dia nie cam pereka something like that r...and memang barang2 brand JIMMY CHOO nie...memang gempak r...either original or local...disebabkan aku nie makhluk Allah yang hidup dalam serba kesederhanaan + tak minat sangat jenama2 and tak tahu sangat pasal trend2 nie, so, aku juz ambik tak kisahlah....and tak berazam @ terniat @ terlintas pun nak beli barang2 tu since design2 JIMMY CHOO nie...jenis elegen2 and of course r sangat jauh r dari my taste @ style kan....
BUT tu r orang cakap...kadang2 apa yang kita tak idam tu yang kita dapatkan....i get JIMMY CHOO handbag from one of besfriend....aku mula2 shock r jugak....bukan shock sebab apa...sebab tak sangka sebenarnya this tyme punya birthday i got a handbag....huahuahua...and other reason why i shocked was it was too elegant...haha...but since it is a present...so, i accept it with all my heart and happy...futhermore, i think my besfriend was a awesome person because he choose a handbag that closed to my taste i think....so, it's okay right?
aku bukanlah jenis pakai handbag because aku lagi suka kalau carry bag yang boleh selempang tu sebab almost my handbag @ bag aku boleh selempang...sakit bahu doe kalau tak selempang...seriusly aku pernah buat pakai handbag...sangkut kat bahu and last2 bahu aku sakit...teruk pula tu...hahaha....tapi friend aku bagi beg yang dekat2 r ngan taste bag aku kot...so, kira syukur.....

both of us get a handbag as a birthday present


1 comment: