Thursday, August 4, 2011

with the touch

assalammualaikum semua.....apa khabar????penat puasa hari nie???hahaha....
actually saje nak update blog....aku masukkan a few pic yang di'snap' dalam tengahari tadi...tiba2 macam buang tebiat r plak kan...tak adalah...actually, this lovely girl beside me nie, dia nak masuk contest memperagakan shawl, so, kebetulan dia kat area2 bandar umah aku kan....so, dia datang r nak mintak khidmat jurugambar terhebat @ aku lah tu...hehehe...juz kidding...yang tak aciye,,,,gambar yang dia bagi aku tak ada pula gambar dia pose...kalu tak, boleh aku uploadkan sekali...and, after about a year kot aku tak dimekapkan, once again, the same person @ bff aku nie...dia pun dengan segala kepakaran yang ada me'makeup'kan aku...tapi juz light je r...kang tebal2, over2 karang....korang dah tak kenal pula....

gambar2 yang sengal








sekian....terima kasih....tu jelah yang dapat disharekan...kalau ada sesiapa yang berkenan dengan lovely girl bershawl tu...aku cadangkan...TAK PAYAH MIMPI R...ayat jahat tak???jahat r sikit demi kebaikan semua orang...n demi melindungi dia dari sebarang anasir jahat...cewahhh...xley blah ayat aku....okaylah....selamat berpuasa semua...jangan lupa sahur and niat erk...niat tu penting..ngeeeeeeeeeeeeeeeeee.....

No comments:

Post a Comment