Tuesday, May 29, 2012

minggu yang agak menyemputkan


fuhhhhhh.....makin dekat nak final...it getting more busy....life rasa macam sesak jap...even still ada masa nak keluar jumpa kawan but still nak banding right now and before this...perghhhh...memang lain gila meyhhh....for this 2 consecutive weeks, i was busy sampai sesak r senang cerita...2 last week, i had to divide my tyme for hockey practise and juga rowing practice....dlm mse satu petang, dari stadium, berlari ke turf hoki sebab kena berlatih...then, hari ahad game....patutnya game rowing pagi, and ada game friendly hoki petang tu...tapi nasib baik cancel...kalau tak, kena pula minta member hantarkan dari tasik ayer keroh tu, ke induk.....



then, sambung last week....of course r tiap2 petang kena turun latihan....even aku ada bengkel pun, after bengkel terus gerak pergi turf....bawa baju sukan siap2...then, nasib baik kelas selasa cancel, kalau tak kena gerak ke turf after kelas....rabu ada test hoki....fuhhhhh...yang nie pun nak nangis juga rasa....tak latih tak apa...but alhamdulillah....tak ada r teruk sangat pun....ari khamis....pagi ada test autocad, petang ada presentation....seriously for presentation titas, aku tak ready langsung...sekali encik tu nak pendahuluan n dapatan kajian je....aku plak kena handle dapatan kajian...ready tak ready, balun....janji present....tapi still alhamdulillah, semua berjalan lancar....


then ari sabtu ada game....alhamdulillah...menang...kira berbaloi r kan turun tiap2 petang even aku tak ada function pun kat situ....then, ahad tu, disebabkan aku yang pegang kereta membe aku, so, membe kepada membe aku minta r tolong aku antarkan dia nak jumpa kawan dia...at same time, aku pun ajak r member aku kua...so, kua dari tengahari until maghrib...maghrib tu dari bandar terus pergi pusat bowling sebab ada game....habis dekat tengahmalam...pergghhhh....memang tak penat langsung r kan badan nie????jahahaa


this week, isnin sempoi tapi hari nie ada test machine and quiz d.e.....fuhhhhh....semput juga r....nasib baik ada soalan bocor...kalau tak, mahu menangis aku.....tak jawab r terus....hahahaha....nie plak nak siapkan assigment math, kertas kerja titas, autocad lagi....eommmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....memang nangis tak berlagu r aku....keh3......penat2...tapi xpe r....dah nak beh pun this sem...tic toc, tic toc....kejap je kan masa berlalu....hahaha...whatever still i had fun went through all this days.....hahahaha

No comments:

Post a Comment