Monday, June 18, 2012

aku dan durian

yeahhhhhhh...bunyi cam nak wat lagu je entry aku this tyme...seriusly sape tak kenal dengan the king of the fruit???? or kalau melayu ye...kita sebut durian...tapi english ye pun durian juga...and org thailand pun panggil durian kot sebab waktu aku tengok wgm nickhun and victoria...dorang dua2 sebut durian...so, kesimpulannya, durian r....
hahaha...sebenarnya aku nie dengan durian nie...banyak kisahnya...tapi tak ada r kisah menyayat hati ke, tersentak hati ke...xde....tapi aku dengan durian nie...ada peringkat dia...hahaha....
dulu tyme area sekolah rendah until form 4 aku rasa....aku tak suka durian...since aku nie dak sekolah asrama...so, kira memang susah r nak balik kan..kira kalau ada musim durian tu..memang nak makan susah r...tapi sekolah aku baik hati...every year pasti ada pesta durian....rasa ye majoriti sekolah kot...doesnt matter r sekolah asrama ke, tak asrama ke...still ada punya r pesta buah nie..so, tyme pesta buah nie, paling kurang sorang dapat sebiji durian...tapi sampai form 3 aku bagi buah durian yang aku dapat kat member2 aku...dorang semua hantu durian...pantang gila dengar durian...cam orang ngidam pun ada....hahaha....even my mom pun pelik....why suddenly aku tak suka durian...sedangkan tyme aku kenit2 dulu, mak aku cakap...tangan kiri kanan penuh ngan durian....hahahaha....tapi tu r...dah besor tu...tak nak pula...pelik sungguh taste bud aku nie..

sambung form4...entah r...mungkin sebab kelas aku nie happening sangat kot...dak2 laki tolong kopekkan or bukakan buah durian tu, then, kitorang share ramai...tak ada r makan sendiri2....masa tu...aigooooooooo....aku makan tak ingat seyh....rasanya masa tu aku mentekedarah dengan member aku...berdua..tapi ya Allah...makan macam dah bezaman gila tak jumpa durian...tak kira r orang punya ke tak, since dorang pakai hulur je, kitorang pun telan je r...sama r tyme form 5...aku memang suka gila r kelas aku tyme form 5 n 4....happening, together2, saling tolong...same goes with form 1, 2 n 3 tapi tak berapa nak ingat dah...hahaha...masa form 5 tak payah cakap r...even kelas kitorang laki tak ramai pun...21 vs 9 boys....but still tak ada awkward pun among us....seriusly teringat nak makan durian dengan dorang semua...
tu je r...so, until now pun aku still suka durian...tadi pun minta kat mak aku, malam nie gak ayah aku pergi pasar malam carikan...alhamdulillah...rasa syukur dapat parent yang always sayangkan anak2 dia....hehe...bila ingat2 balik....rasa cam kelakar pun ada...hehehe


No comments:

Post a Comment