Friday, July 6, 2012

jangan nak gedik sangat boleh?

ok, this time entry saje nak citer sikit je..



baru2 nie aku naik bas dari melaka, turun ke kl n balik ke temerloh....so, dari tbs, i had to take lrt to go to pekeliling...fine....then, bila lrt sampai, sumbat r orang serami2 tidak dalam lrt tu...tp still mampu lagi r bernafas dalam tu...n standard r sekarang kan....couple bersepah-sepah...nak yang pesen macam mana???semua ada...so, lrt nie, depan aku, ada r sepasang yang SANGAT SWEET nie....sangat ye...bukan sikit2...alalolololo, nak termuntah den tengok....semua tahu konsep inertia kan???tahu3???ehem3....tak tahu ke wey???konsep inertia nie, aku mudahkan cerita r erk...bila korang nak bas or lrt ap, perasan tak bila bas or lrt tu nak mula jalan or gerak, kompem korang akan tergerak ke depan or kebelakang...ada tak??kalau tak perasan, t pergi test...kalau xde tu...aku tak rasa korang normal... =D...
woop2...sambung story...then akak nie(yg couple sweet td tu)...dok r terhuyung hayang sana sini depan pakwe nie...*kak, nak menari pun, bertempat r kan...dalam lrt kot*....tak reti dok diam, sekali bila lrt gerak je...terus r akak yang sangat cantik nie terundur ke belakang n dengan sesedap rasanya tumit kasut tinggi dia yang sebatang tu tepat terbenam kat kaki aku...SAKIT DOEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....dah r tumit sebatang...kalau wedges, aku boleh blah lagi...kalau benda tu kena sipi tak apa...n adat r sakit kan...1 LRT TERDENGAR SUARAKU YANG LEMAK MERDU NIE....of course r terjerit...sakit baiiiiiiiii....pastu mula r nak minta maaf bagai...nasib baik masa tu aku baik hati...kalau tak, rasanya, teruk gak r situation tu jadi...dah tahu sendiri salah, baru reti nak melekat kat pakwe...kalau tak sampai sudah agakye ko terhuyung hayang....GERAM DERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!.....haissssssshhhh....dah r luka kaki aku...bengang sungguh....tahu pun lepas tu terjuling2 mata tengok aku...behave r...dah r dekat tempat orang awam...nak menari ke apa pun, cari tempat sesuai r.....ANNOYED!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment