Wednesday, July 11, 2012

tak reti bahasa melayu ke derr???

AWAK, SHAYE KAN..SHAYE SHAYANG AWAK TEWTAT TEWTAT...AWAK SHAYANG SHAYE X???SHAYE CHENTA SHANGAT DENGAN AWAK....


CAYEW CAYUNK AWAK TEWTAT TEWTAT, CAYEW CHENTA SHAMA AWAX


AWAX, AWAX DAH MAM? DAH TITOW??


atas nie contoh bahasa yang sengaja mengundang aku untuk menampar orang...aku cukup tak suka orang guna bahasa gedik ginie...geli r bhaiii...korang tak geli ke????...ak baca pun sikit punya meremang...nasib baik member2 aku tak buat peragai gnie...sapa buat, memang sengaja nak kena sound r tu...please r..ubah boleh..dah r sedia guna bahasa rojak...nie korang punahkan lagi bahasa tu...aku still ley terima if korang nak guna short form ke apa...but like ABOVE nie...wak lu...meh aku ajar bahasa melayu balik meyh...bahasa melayu aku dari upsr until spm semua A+...meyh sini aku ajor nak???? *menyirap kejap*

No comments:

Post a Comment