Tuesday, July 10, 2012

sorry

MAAF, SORRY, MIANE, DUIBUQI, GOMEN NASAI...nie ak ambik bahasa2 yang pada aku senang sikit nak disebutnya....
aku nie jenis cepat marah, cepat melenting but aku pun jenis cepat cool down, cepat okay balik...but one thing...even aku cepat cool down pun, bila kemarahan aku dah sampai aku tahap sakit hati tak ingat...it can be grudge...seriusly...bila dah tahap marah tu sampai tahap tangkap dalam, menusuk hati bagai...automatik jadi dendam...
before nie dah  a few members aku gaduh and take years before kitorang baik balik...but, bila ambil keputusan untuk BERDAMAI...it mean, it seriously damai..no more buat2 tarik muka...n other..even bila membe tengok..it is like BETUL KE GADUH BERTAHUN BEFORE NIE????....like that...tapi itulah dia..dah kata pun kita dah nak damai and minta maaf..so, sampai situ je r...then, kawan r camne kita kawan ngan orang lain...
so, bila aku dah sakit hati gila...it take times for me to forgive it...to forget it..just let the time decide bila masanya...itu je..sekian mekaseh

No comments:

Post a Comment