Tuesday, September 18, 2012

perasaan terasa yg overload

assalammualaikummm....

kesedihan melandan diri....sobs3...asal semua orang cam nak perli aku nie???tahu r aku makin comel kan...tapi agak2 r...sobs3...dulu ada orang cakap terang2 yang aku nie makin besar dari dulu...tapi memang pun...since aku dah biasa, so, aku tak kisah sangat r tapi yang jadi panas is, aku tak kenal sgt pun orang tu....ishhhhhhhhhhh....geramnya...
other scene....nie tak ada kena mengena dgn kes perli2...just last week ada one of my junior tanya kat mana tempat jogging area kitorang nie...then dia ckp give dia time then, tunggu r for the result...terasa bangga pulak dengan semangat dia...buat aku pun cam terdorong gak nak kecik sikit....huhuhu....
then baru2...maybe dia tak niat kot...tapi cam sentap gak r...tegur yang i need to diet bagai...tertusuk tepat di kalbu....hahaha.... ;( .....then, ada gak tadi dak kelas aku cakap aku dah kurus tapi ntah r...sebab mood kuat terasa kot...rasa cam dia perli je...sobs3
tak apa r...kita tengok nanti ye....aku harap aku gigih r...tak perlu r slim sgt janji nak kecik sikit....harap2 r semangat tinggi....sobs3....can i????

i make it come true...insyaAllah

2 comments: