Monday, September 24, 2012

true friend

assalammualaikum...anyeong...

okay2...hari nie nk chot chat sikit je...haha...pernah dengor tak orang cakap seorang sahabat yang always beside us xkira apa pun kan...haha...same goes with me....before this aku ada terbaca status one of my classmate....status dia berbunyi like this....

Kwn aq br sja menasihat kan aq spya bljar awl krana melihatku sgt bz dgn sport skrg..dan aq trdiam skjp sb dy xprh k0t nk brkta2 begitu =='..dan aq sdar peranan seorg shbt.trime kasih aq ucapkan.

tu dia status dia kat fb...aku pinjam ayat dia kejap...ahaha...aku tak pernah terfikir pun like he think but bila terlintas je kat kepala aku nie...eh3....betul gak erk....sebab i had this one friend...along our friendship nie...she's da one that always ingatkan aku pasal study bagai...lepas tu salu tegur kesalahan aku sampai once, slowly i changed....tu zaman sekolah....ni zaman dah besau nie pun dia selalu bebel kat aku gak....

haha....bebel tu tapi memang pun...pantang bagi chance...haha...tapi dia bebel benda betul...dah mcm mak orang plak...dia salu tegur apa2 yang salah n bila cerita probs, dia gak yang dengor...even bila aku hajat something dia gak yang tolong doakan...nie r dinamakan best buddy....salu ada di samping kita anytime...sampai baru2 nie kes perasaan terasa yang sangat mendalam tu pun...dia gak yang bg support...thankz u miss aya kz...haha...ok, tu je chot chat aku for today...da2


No comments:

Post a Comment