Sunday, September 16, 2012

tunang?

assalammualaikum....



huhu....post b4 nie ada aku cerita pasal geng2 putrajaya...semua junior2 aku...so, one day nie...masa kami tengah makan2...suddenly one of them panggil aku and tertunjuk2 pada aku...since aku tengah pegang handphone...so, aku ingatkan diorang nak tanya pasal handphone aku...ye r..handphone aku tu kan screen ye dah retak...tapi diorang nie dok masing2 suruh yang lain tanya...aku nie dah kompius....
n akhirnya terkeluar r ayat dari diorang.... "kak yut, inai, cincin semua tu........" ....ayat diorang tak habis tapi aku pun tak ada r lampi sangat kan...haha...aku tersengih je....tapi deny r apa yang diorang fikir...sekali dorang tanya aku nie dah tunang ke apa....keh3....comel ye soalan....memang idok la...cincin tu pemberian my mum...n inai...haha...aku memang suka pakai inai...sungguh before nie macam aku tak ambil kisah mana r tapi bila diorang tanya...buat i think..b4 nie agak2 ada orang tertanya tak???ye r...cantik je cincin emas ngan inai kan...hahaha
tak apa lah korang...belum sampai masanya...haha...peragai pun tak sesuai lagi nak bergelar tunang orang...bagi ak matured skit erk....barulah boleh ada tunang bagai....nie peragai macam budak2...idoklah nak ada tunangnya.... =)

No comments:

Post a Comment