Saturday, December 22, 2012

bidan terjun


i'm a keeper...not the player...tak pernah2 aku main bahagian pemain biasa...suddenly kena main...lain perasaannya antara keeper and juga pemain biasa nie...so, dengan langkah berat aku gagahkan kaki masuk ke dalam team...terus aku ambil tempat..gilo..letak aku kat bahagian atas2 pula tu..jadah tak r aku nak naik kan..so, aku tunggu dekat bawah garisan 50...mula2 main...yucksssss

sumpah gila..campur laki perempuan, what u expected...bola dorang laju kot...so, ak isytiharkan diri aku as defender...kena marah semua tapi aku diam je..dalam hati dah sumpah seranah macam2 aku hulur...HELLO!!once again aku nak announce nie...aku nie keeper okay..not player..dari aku kecik sampai ke dah matured nie, aku main keeper..setakat main jadi player time biasa2 tak apa r..ni friendly kot..okay tapi for the positive side ye..bagus gak..dia bagi aku chance rasa jadi player....and mula2 tu walaupun agak haru biru but sikit2, aku dapat r...even tak hebat mana...

and muka aku nyaris pecah kalau aku tak elak bola reverse tu...sebenarnya, aku bukan nak ada kat situ tapi kebetulan aku lari, terus berdiri kat situ and serius aku tak perasan langsung bola reverse tu...cuma involuntary response dari nervers2 aku nie membuatkan hantaran perkahwinan aku masih tak turun lagi r...mata, mulut, hidung, pipi semua elok di tempatnya lagi...kalau kena bola tu, memang aku minta duit kat tuan empunya badan untuk buat plastic surgery r...nak suruh dia bertanggungjawab, geli sangat tu..tak leh terima...hahaha...

so, main punya main..mula2 agak tak dapat bola but lepas tu okay r..not bad...dapat juga r bola...berlari macam orang gila bagai masuk kawasan goal sebab nak jaga keeper semua...aku rasa aku penat lari je kot...hahaha...tapi seriously perasaan takut dia lain...kalau keeper, even kita takut bola pun,kita tahu kita selamat but kalau jadi pemain, nak hadap bola opponent without any protection, it sound quite horrible juga r...but it was a nice game...and a very good experience... =D

2 comments:

  1. teruk nau ke mukanya yute? sampai geli semacam.. hehe..

    ReplyDelete
  2. mne ad geli r..ak mse tu tgah kelam kabut nk ready..si elly nk gk mbek gmbor..haha

    ReplyDelete