Wednesday, December 5, 2012

smile again

assalammualaikum and anyeong...

actually, memang nak update blog but...since macam... MACAM ...aku boldkan ye...macam busy gila life aku lately nie, so, mood nak update blog tu, aku ketepikan dulu...nie, saja nak update sikit2 je...

minggu nie, maybe sebab banyak sangat benda happen, so memang serabut gila otak aku...and aku rasa 2 hari aku pergi turf dengan mood yang sangat sway...so, hari first tu, aku tak senyum, tak apa masuk padang...but, i had to change my mood...since mereka2 yang datang tu semua budak2 baru..karang takut lak dorang cakap aku kerek...so, aku try jugak tukar mood kepada mood happy.... =D ...banyak senyum and buat rilek, buat cool je dalam padang...haha...but ada gak yang kena ngan aku hari tu...one of the boy tegur aku..tapi aku cam buat tak layan...entah r..memang tak ada mood sgt kot...


and kelmarin, like that too...perghhh...tu memang mood sway habis..habis tengok budak rowing, aku terus pergi turf sebab ari tu, budak fkp punya training..so, nak tak nak, aku kena gak r turun...sampai2 je...si abbas dok tegur...

"eh, coach, lambatnya datang...."

yang belakang tu, aku tak berapa dengar...aku tak jawab pun...aku pandang je dia dengan pandangan membunuh...malas nak layan...tengah tak ada mood kan...then, masuk padang, terus aku berlari before pakai padding...memang cool r..masuk2 tak sempat nak buat apa, suddenly dorang dah start game..so, tengok2 group ngan aku, ada si abbas, acap semua..okay done...tak perlu risau sgt...cewah...tak buleh blah...
and from tak ada mood, terus aku boleh gelak2...since ramai sgt dalam padang, so, aku yang jadi keeper nie, kitorang siap buat latihan special lagi...si aed bukan group aku, tapi dia striker kononye kan..malas nak kejar bola r tu...dia dok r latih aku dalam kawasan D tu...okay gak..at least aku berlatih gak dari tunggu bola sesaja...bola dia normal je, tapi datang mood hebat dia, memang aku tak nampak r bola dia kemana..sedar2 dah goal...hahahaa..si acap pun bg tunjuk ajar masa tu...seriously, bola tak berapa nak sampai dekat aku tapi bila sampai pun...nasib baik defender aku semua hebat2...bola dapat save and i can breathe normally back...hehehe.....



so, even aku tak ada mood je...once aku step masuk dalam turf hockey....automatic the mood change...dari masam mencuka boleh dok tergelak2...hehe...well, rasa syukur gila r dapat jumpa ngan dorang nie...dapat kenal dengan dorang nie...baik laki or perempuan...sama je...masing2 mampu buat hidupku ceria...mampu buat hidupku kembali tertawa...wah, tak boleh blah....bukanye membe lain tak boleh nak buat mood aku berubah like that, boleh je...tapi jarang..maybe ada r pro and con ye r kot...well, thankz teammates.... =D

No comments:

Post a Comment