Monday, December 10, 2012

ceritera SAF UTeM ke7

assalammualaikum and hello2 and anyeong... =D

Sukan Antara Fakulti (SAF) ke-7 UTeM baru je habis semalam...tahun nie, SAF macam hujung2 dekat nak habis sem pun...sebab apa??entah r...aku tak ambil port r pula...well, macam2 game r yang dipertandingkan dalam SAF nie...n for myself, aku mewakili FKP untuk hoki..of course r kan..pusing2 pun hoki juga r yang akan kurebut dulu kan..tapi..nie first time aku main untuk SAF...last year punya SAF, aku tak terlibat pun...sebab tak tahu...tahun nie, tak payah susah2...nama memang dah ada...tu pun rezeki terjumpa team hoki UTeM...hehe...


meet our FKP supporters yang sanggup berpanas, sanggup menjerit untuk kami semua...nie semua rodong2 aku r nie...terharu gila dorang sanggup gak datang...ye r kereta diprovided kan but at least, sanggup adakan waktu untuk kami semua...and dorang punya support memang terbaik r....


yeayyyyyyyyyyyyyyy....meet again with kakchik and kak mira nasir...huiiii...habaq hang...kecoh padang bila meet balik...ye r..rindu tol ngan star2 hoki UTeM nie..dorang sekarang busy gila kerja...LI kan....lepas nie,dorang dah nak grad...sedih ye..sobs3...harap dorang still dapat bersama ngan kitorang lagi nanti...walaupun terpaksa lawan diorang,

terus terang...aku dapat rasakan mereka2 yang baru bermain tu..pasti pelik dengan kami yang dak2 hoki nie..dah macam turf tu tempat sendiri..dia punya riuh...Allahuakbar..bukan main..well, baru r nampak chemistry antara kami kan...except bila fakulti sendiri lawan, sure r sokong fakulti sendiri, tapi selain dari tu...mana2 team yang ada budak2 aku kenal je r aku support..tu tak campur suasana haru biru yang dicetuskan secara tak sengaja oleh kami2 dah hockey ni...untuk mereka2 yang baru, minta maaf ye..memang kami ni under control sikit salu ye...hehehe

bawah nie aku selitkan pics2 yang ada sepanjang 2 hari SAF nie..thankz to gaga and kak syue for the pics...


with UTeM best defender, kak shuk yg cumel.. =D

poyo ye pakcik pali nie..mcm tugu pn ad posing masing2...

meet our backbone hockey girl team..kakchik n kak ai yg cool

3 serangkai...cukup r ada dorang, memang riuh 1 padang.. aja, eka n dayah


our rowers yang berjuang untuk FKP terchenta

nak gak nyelit...even xbertanding pun..hehe

supporters + rowers + tak kenal siapa..

mereka2 yg sanggup berpanans memberikan sokongan..teharuye rse smpi nak nangis..sobs3

nie dia penyokong2 FKP yg berjiwa tegar...haha

FKP and FTMK..sian ak xde dlm pic..gigih memakai padding kat tepi padang..sobs3

final wanita hoki...FKP VS FTMK

final FKE VS FKP..dua2 team hebat kot..dah macam tengok game international lak..hehe

last but not least our FKP team members...even aku baru melibatkand diri pun, alhamdulillah, they are best teammates 


No comments:

Post a Comment