Saturday, April 20, 2013

awkward feeling

anyeonggggg

sebenarnya, entahlah...actually, tak tahu la tapi aku cam terasa sikit dengan sikap ko lately nie...tapi terasa sebab apa, tak tahulah...just aku rasa, ermmm betul kot yang ko rasa cam semak je keliling ko kan...a few days, tak cakap langsung...then, jumpa pun tak cakap...n terus terang cakap now, it was seriously awkward bila together...dulu tak pun...boleh pakai belasah je nak cakap apa...boleh je nak ngadu benda2 remeh...but now, nak buat all those thing, aku banyak kali kena fikir boleh ke tak...nak kacau, gurau2 pun cam seriously tak boleh pergi...entah r...maybe what happen between us, buat this awkward feeling become bigger maybe?maybe la...aku tak nak hope kita boleh cam okay balik like before...maybe kau pun tak perasan before nie camne...sekarang ni camne...but aku tahu lah...aku yang rasa perubahan tu...tak pe r...lepas nie pun aku akan cuba kurangkan dalam memberi masalah ke kau ye...cuba mengurangkan segala jenis hal r senang cerita...tak perlu nak okay just tak nak dis awkward feeling menhantui kita r...tu je..sebab dia rasa cam sumpah pelik gila...ok byeee

No comments:

Post a Comment