Monday, April 15, 2013

dimple

assalammualaikum...

lesung pipit adalah kecacatan yang sangat indah 

well...dimple....seriusly aku suka gila tengok orang yang ada dimple nie...bila ada dimple, nampak gila manis dia...baik laki or girl...ada orang cakap itu kecacatan muscle apa entah aku tak ingat tapi itu jugalah anugerah Allah yang indah...pemanis wajah...beside tahi lalat...huhu....
well, aku jarang jumpa orang ada dimple nie cuma masih sekolah rendah...ada chingu aku sorang nie ada dimple..dah r cantik...dimple dia dalam pula tu....memang nampak gila keayuan dia r...then aku rasa aku tak jumpa dah kot orang berdimple nie or aku sendiri tak ingat...tapi Leeteuk n Siwon ada dimple gak...terasa handsome sangat dorang nie...hahaha
well, macam aku cakap...dimple tu pemanis wajah...tu je lah aku nak buat entry kali nie...actually xde idea sgt tapi tu r..dari bersawang habis blog aku nie..bolehlah aku isi sikit2 even bunyi cam merapu gila pun kan...huhu

celebrity with dimples

Choi Siwon SUJU
Leeteuk SUJU
 Kahi After School
 Kang Sora
 Jonghyun CN Blue
 Jiyoung Kara
BoA
 Dafi
 Wawa Zainal
Preity Zinta

No comments:

Post a Comment