Monday, June 13, 2011

already decide

assalammualaikum and salam sejahtera to all bloggers....

terlebih dahulu saya ingin mengucapkan....arghhhh....gedik2....okay2...kter tukar style...aku dah tak nak dah speech2 nie...taubat weyh...cukup r mase kecik2 dulu tunjuk bakat...dah besor2 nie....dah mula malu + malas nk tayang....ttteeeetttt....hahahhahaha



before this....aku ada cakap aku dalam dilema whether want to forget da past and start a friendship or not...so, this time....i make up my mind....each of us made mistakes....no one that 100% perfect without any mistake in their life...so, aku decide, buka buku baru....masing2 dulu ada ego...especially me....gila tinggi ego aku kot without i realise...now, i already realise it...so, nak change r....insyallah....so, skang kire dah buleh dipanggil kawan balik r kot...tapi...still ad awkward...ye r...dekat 2 tahun bertegang leher, muka..boleh digunakan petua untuk awet muda nie....hahahaha....so, insyallah....moge2 tuhan permudahkan perjalanan persahabatan kami....so, friend...hope this time we can be as before...amin....

No comments:

Post a Comment