Monday, June 20, 2011

make up???aigooo~~~

ASSALAMMUALAIKUM & HELLO HELLO

ermmm...aigooo~~~~~....makeup....nowadays....majority girl yang 18 and above...dah start makeup, dah pandai makeup bagai....paling basic pun...kalau nak kuar umah 2...wajib pakai compact powder r paling kurg pun....paling kurg tu...kalau kepada yang mana memang jenis pakai makeup...memang kompem basic dorang mesti compact, eyeliner, blusher, and lip ice or gloss...adehhh....

nampak tak gambar yang atas tu...kenal tak budak yang makeup ketara gila tu...adeh...tak perlu aku jawab r...korang mesti dah tahu kan...well...cantik tak???? thats the reason why i dislike makeup....nak cakap hate...tak jugak r...tapi nak pakai lebih2 gitu....urm...memang mintak maap takkan sesekali r....hahaha....korang tahu tak???disebabkan makeup gila camnie r...dah r tyme birthday aku....teruk aku kena gelak tahu????memang teruk budak2 yang gelak ke aku...aku belasah.....geram punya pasal....cantik r sangat kononye...arhhhhh...streeessssss

now, memang tak pakai makeup ke apa...compact pun tak...dulu pakai r gak....pastu rasa cam berat je....stop balik....hahaha.... dah r kena warning nie...ada someone nak make sure aku ada sume basic punya makeup...jangan risau...semua dah ada....ibu aku sedekahkan ke aku...dulu kononye nak pakai sangat....baru terasa seksa memakai makeup nie...hahaha....tapi aku simpan wat collection je r....memang tak r nak pakai....tak reti pun...mana r dorang nie belajor pakai erk...cewahhh..tanya konon.....kalau dah nak...boleh je...tapi tak sampai seru lagi...masih FOBIA lagi...ada nama khusus tak untuk fobia pakai makeup nie???hahaha

btw guys...tak berat ke korang pakai makeup tu??? yang mana yang pakai cukup semua tu...aku pakai compact powder pun...alahai....rasa cam muka aku nie kena bawa beban je...tu juz my feeling je coz i had such horrible memory about makeup before...as i said...bukan r hate juz masih in progress lagi r nak pakai...tunggu r dapat seru t k....wait for it....=D

No comments:

Post a Comment