Thursday, January 5, 2012

missing wave



assalammualaikum and hello2....haha

okay...actually skang aku nie dalam weeks final...but since my nex paper is on this monday...so, aku nak release tension r kononye erk...hahaha...aku rasa readers mesti pelik why i put these pictures right???hahaha....kena r ngan tajuk tu....actually aku baru lepas ngadap movie nie...and aku baru habis layan cerita ombak rindu....hahaha...sje nak tengok...sebab aku tengok komen kat facebook...ambohai....bukan main lagi gempak ye....macam syahdu and best giler r kononye...semua bekejar ke wayang..sebab tu citer tu pecah panggung kan???hahaha...tapi aku and my geng tak terasa pun nak tengok kat wayang...aku pun terasa even orang kata best but for me, baik aku tengok yang orand download je...tak perabih duit...bukan tak sokong cerita melayu ke apa..tapi aku risau aku masuk2 wayang, samaada aku tidur or aku bosan....



perghhh beb...memang cerita nie....aigoooo...nie kan cerita novel..tak silap aku, aku baca novel yang ke2 kot...aku tak baca yang 1st...so, aku tak tahu sangat pasal cerita nie...first start cerita nie, terus aku kedepankan and after 10 minutes kot, aku dah tengok lagi berapa lama nak habis...kot slow sangat ceritanya...and then, aku tertanya, is there any part yang perlukan tangisan????aku tercari jugalah...ada r kot part yang ngaku ayah tu...tapi tak ada r syahdu mana....then, se lagi benda paling menarik perhatian aku...is kucing yang dibela oleh izzah tu je...tu memang cun r kucing tu...comey gilerr kot....hahaha...tapi se r aku makin tak sedap nak tengok cerita melayu nie...even aku tak baik sangat pun...but, cerita melayu now getting more hot like english movie...hello...is there need that bed scene semua???aku tak nampak keperluannya di situ...romantik sikit2 dah r...nie, hurrrmmmmm...ayat yang digunakan pun....aku hanya mampu menggeleng...but seriously aku banyak forwardkan ke depan sebab bosan and too slow....just aku tabik gak r ke lisa punya lakonan...smart kot...macam orang psycho pun ada aku tengok....hahaha....



orang nak cakap aku tak normal pun...cakap r...tapi gini r muka aku sepanjang cerita...nasib baik aku tak jadikan keyboard nie as bantal je...masih mampu bertahan lagi untuk habiskan cerita nie...now, musim drama2 adapatasi dari novel tengah hangat gila...macam2 cerita dijadikan drama...by the way, orang nangis tengok ombak rindu, aku tak de perasaan pun...same with lagenda budak setan dulu but i think l.b.s much better kot????entah r....tak de perasaan doe tengok cerita2 nie sedangkan aku je mudah ngat nangisye...hahaha....apa2 aku hope sangat r movie2 romantik melayu pas nie, and artis2, pelakon2 melayu ke apa....nak wat aksi romantik buat r...kalau tak buat karang orang cakap bosan pula erk...tapi beragak r...aku pun dah nek konfius...aku nie tengok cerite melayu ke inggeris ke korea ke ap....kot dah nak sama sangat dah...kurang2kan r aksi yang tak sepatutnya...kot sedih aku tengok...naik geli geleman pun ada coz it was too cheesy meju.....itu je r nak komen...the story just fine...jangan pula r orang marah aku sebab anggap ombak rindu just a common story sebab different people, different style right???masing2 ada pandangan sendiri...so so me...;)

No comments:

Post a Comment