Sunday, August 12, 2012

became more annoying

sometime..i don't get it..kenapa perlu manusia bersikap like that ye??? i think, umur masing2 dah cukup r untuk berfikir like orang dah matured fikir...tengok appearance bukan main lagi...matured benor gayanya tapi peragai????astagfirullah...elok2 aku dah lupakan peragai sekor2 masa dulu tapi then, make me sick...annoying okay...kalau tak annoying, aku tak kisah...aku jadi tak selesa ye bila kes nak menganjing2 or memalukan orang nie...aku kena aku tak kisah sebab aku tahu dorang main2...tapi bila kes lama masih tak dilupakan...jadah haram apa?even bukan aku yang kena pun, tapi aku pun terkait sekali r sebab aku yang mengundang...

please r...behave like ur age boleh tak???aku rasa macam nak kena campak masuk tadika balik je..tak pun masing2 rasa diri tu perfect, n diri tu cam agung sangat sebab orang keliling cam baik dengan kita sume...woi tak de maknyanya..ingat yang semua kawan tu ikhlas sangat ke...tengok peragai r derrr...perasan r wey...peragai dari dulu hingga kini memang menyakitkan hati..tak boleh nak kata apa r...agaknya memang sebab tak boleh nak ubah kot walaupun umur tu dah tua....satu je r wey...karma always happen r...jangan r sampai 1 day, u have to sujud, minta ampun sebab hidup ko merana...seriously...ko buat orang tu macam orang tu tak ada perasaan...n aku percaya..ko akan rasa benda tu later...kot2 worst than what u did...

No comments:

Post a Comment