Friday, August 3, 2012

miss aya,u r my ELF

my best chingu!!!! hahaha....this eomma is my bestfriend...ada saje cerita pasal mek nie dalam entry2 aku before nie...nie special kes sebab ada dia sorang je....unnie nie je yang taw my most secrets...ngan orang lain..i segan r nak bercerita...haha...one thing because i trusted her...haha....
mek nie suka dera aku....paksa aku belajar pakai make up, one thing that i dislike...haha...tapi aku rasa sebab dah matured kot..nak tak nak...kena gak r belajar sikit2 tapi tak sehebat mek nie r...mek nie boleh jadi mak andam dah aku rasa....*nak upah jadi mak andam aku time aku kahwin t boleh tak?jimat duit aku*....n dia nie terer gak memasak...terer lagi r dari aku,...haha...
aku rasa kalau aku tak melekat dengan dia masa form5 dulu....entah apa jadi r ngan spm aku....salu kena nagging woooo...sungguh tapi nagging yang memberansangkan r...kalau tak, tak ada ye aku hadap buku tu...
she is my bestfriend that i trusted the most among other chingu....semoga Allah panjangkan persahabatan kami nie sehingga akhir hayat...kalau boleh time perut dah ada baby pun still boleh bersama2 hadapi saat bahagia gitu...semoga kami sama2 berjaya dalam kehidupan yang penuh pancaroba nie...amin~~

#jangan marah miss aya kz
#ELF = EVERLASTING FRIEND

No comments:

Post a Comment