Thursday, August 9, 2012

NU ABO


i always terjumpa facts or variety show or anything yang selalu related tentang blood group...each blood group...berbeza diorang punya chateristics...lagi2 kalau korea...dorang lagi utamakan r pasal blood group...lagi2 bila nak cari pasangan semua....but aku bukan nak cerita pasal dorang...tapi aku rasa ada gak r fact yang boleh terima....
antara fact yang aku pernah dengar and happen to me is that if we want to make a decision, it takes quite time..for my case...member aku bagi r sikit nasihat...supaya aku berbaik balik with ngn somebody...and her words keep on playing in my mind...and i think i take me a few weeks until i decide that "fine, aku akan berterus terang"...it come out after a long thinking...aku fikir dia punya macam mana nak berterus terang, macam mana benda nie akan jadi, macam mana ayat aku untuk berterus terang...anything yang related r...i keep on thinking it until r i get the final decision but i still thinking of it...too careful i think...hahaha
tu je r yg setakat nie aku jumpa...ada yang tak betul...tak silap aku kalau ada something happen yang boleh mengundang kemarahan...selalunya darah A nie lebih cool...tapi i'm not...hahaha...so, tu dah kompem boleh letak tepi la kan...
ahhhhh...ada lagi 1...darah A keep on simpan sometime...untuk certain people r...so do me...i keep on kept my feeling, apa yang aku tak puas hati ke, apa yang aku rasa ke...or anything r...tapi sekarang macam mulut nie dah tak berapa elok tapisnya...tak tahu r sebab apa kan...huhu....

so, kalau darah lain2 tu like AB...setahu aku orangnya pelik sikit...tapi aku tak pernah jumpa lagi member aku yang darah AB...ramai sgt darah A ye...ahahaha...kalau B pula..jenis tak kisah ke orang...ermmm..maybe ada betul or maybe not...kalau tengok siwon oppa, macam tak...tapi member aku...sgt menepati criteria itu...hahaha...entah r...kita tak boleh caya juga...bukan ye aku wat entry ni mean aku percaya bulat...just terlintas je....since sebab dorang banyak ulas kan pasal darah2 nie.... =)

No comments:

Post a Comment