Thursday, November 15, 2012

actor malaysia that i really admire

actually, terus terang r erk..artis malaysia nie, aku kurang follow sikit kalau nak banding camne aku follow super junior sume tu...but, even before aku suka kpop pun..memang aku tak follow sgt artis malaysia nie...just tahu gitu2...nak cakap yang suka gila2 cam aku suka suju tu...memang tak ada r...but, entah start bila but from 1 telefilem or cekerama kot...i totally fall in love with this handsome namja a.k.a man...dalam cekerama tu dia pakai spek mata...n totally my taste la kan..dah r memang handsome gila dia waktu tu...okay, jangan nak fangirling sangat..kena behave nie...hehe..btw, dia pun buleh nyanyi woo..admire suara dia..n other thing is he is a kpop fan too...haha..hope lepas nie Nazim Othman akan terus sukses r dalam dunia hiburan malaysia nie...mari kita doakan bersama...amin~~










3 comments:

  1. kawan aku cakap, nazim kerek gila kat twitter... hehe..

    ReplyDelete
  2. hey3..dun u ever2 kutuk nazim..haha..bkn men lg ak..kerek ke??ak folow twitter dia,shat je dia..haha

    ReplyDelete