Tuesday, November 6, 2012

dinner with you


hahaha...okay suddenly erk...second time dinner with him...ahakzzz....okay sabar...jangan kelam kabut...huhu...saja bikin gempak kan aku nie...hahaha...tapi last night, after solat maghrib, terus pergi makan...tu pun pergi tolong member dulu...boleh lah tayar bocor tengah2 jalan...but seriously, terharu with our classmate boys....call dorang cakap yang member tu tayar bocor semua...then dekat tepi zoo melaka tu...ambil kau...4 kereta ye berhenti...kereta kitorang, and others dorang r...dorang yang tolong semalam...baru r nampak as 'abang' kan...tapi serious sangat berterima kasih kat mereka r...okay dah lari topik...back to topic...hahaha
so, lepas tu pergi makan ngan nini and mira...kitorang datang mood nak melantak western, pergi r cari chicken chop...dekat area kolej dak laki utem, kedai tu...so, sampai je, tiba2 terdetik kat hati nak mesej him but tiba2 fikir, dah r ada nini and mira, nak pula dia datang...huhu....suddenly tengah2 melahap chicken chop tu, dapat mesej dari dia...

salam...kak yut wtpe tuh?da dinner?kalo blom n tak bizi,jom! :D

btw, lupa lak...aku terkantoi la kan dak tu lagi muda...actually dia tu dak group masa aku jadi fasilitator masa MHS hari itu...wakaka...aku nyaris nak tersedak...so, mesej2, last2 dia datang r but si mira n nini dah balik r...kira aku jadi tersweet r masa tu...teman r dia makan...huhu....dari pukul 9 until almost 11.15 gitu r kitorang lepak kat situ dok borak2...macam2 hal keluar...haha...he is a nice friend...and memang aku ngn dia buleh cakap aku ni bersopan santun r...haha...since they respect me and for me, i want to treat them nicely....tu aku cakap ke dia...kalau r dia tengok aku dalam team hoki, mesti terkejut...even dak baya dia pun kena maki2 ngn aku...ngn dorang, aku baik je...hahaha...


itu je yg jadi actually...bukanye gempak apa pun...haha...macam akak dan adik...tu r ayat da best ye...haha...but with him, tak ada r kekok  pun...boleh kata kitorang duduk bercerita je r dari mula jumpa until balik tu...before nie pun ada gak tapi jumpa tak lama...sempat makan then balik...haha....

No comments:

Post a Comment