Tuesday, November 6, 2012

hibernasi yang berbaloi


assalammualaikum..


HAHAHAHAHA....seriously when i saw my old pictures....i really wanted to laugh hard....even i born with fair skin but since i involved in sports like netball, hockey, woodball and others, my face and skin getting darker...especially in form 4...even my mom said she doesn't know me...how could you mom??hahaha....these picture wastaken in form 4 if not mistaken...can you compare those picture???haha...the darker one is my previous image...and with the peace pose, is the latest one...haha...it was like two different people right???
hahaha....okay seriously sangat kelakar....so, bila aku fikir balik...i took 3 years to get my fair skin back...hahaha...aku rasa dari darjah 5 until form 5 boleh kata memang gelap r aku nie....and lain gila gambar masa kecik2 compare to gambar masa sekolah2...haha...by the way, nampak tak yang aku saja nak tayang yang aku nie cerah??anak cina kononye kan...muahahaha...kidding okay...don't take serious...
now, i got my back my fair skin...muehehehehe....seronokye....nak cakap gila cerah tak ada r tapi compare to previous, memang cerah r...even sekarang ada latihan hockey pun but latihan dalam pukul 5 lebih gitu...so, masa tu tak ada r terik kan...memang selamat r kulit aku...ok, tu je nak share...hehehe....btw, i took 3 years doing nothing, sport pun takat jog or erobik...tak expose to sunlight...tu sebab kulit aku dah boleh back to normal...hahaha....

No comments:

Post a Comment