Friday, November 2, 2012

nice new friend

assalammualaikum...and anyeong...  =D


hehe..lama tak chot chet kat blog...rnie saje nk merapu sikit...nak cerita bout my new friend...actually, i knew him since sem 1...dia tu kira like bestfriend to my roomate....so roomate aku yang merangkap dak kelas aku and geng aku nie, memang salu r cerita pasal dia...but since kitorang lain course, so of course r susah gila aku nak jumpa dia...now, blok kitorang and membe tu sebelah2 je...

lagipun kami sama2 hoki mehhh....nie baru r bekenalan...since dia tak ada kenderaan nak ke turf, so, aku lah yang angkut dia sekali...tapi dia r yang tukang bawa kereta...aku malas dah nak bawa kereta sekarang...macam2 orang menyakitkan hati aku jumpa...n you know what???memang betul r roomate aku cakap...he really nice guy...caring bagai....tadi baru balik karoke dengan dia n other but since kitorang dok kat kolej yg sama, so tggl aku and dia je r...dia dah ikut pagar belakang, aku ni kena tahan kat depan...n he really did waited me until aku selamat sampai kat blok aku....wah3....sweet ye..untung gila awek dia ada pakwe yang sangat care like him....hahaha

1st time kot jumpa orang cam dia...btw tu pun sebab aku xjumpa orang sangat kan....haha...tu je r...sekian, terima kasih...hehe

No comments:

Post a Comment