Tuesday, September 30, 2014

20 facts about Aisyah KZ

sebenarnya aku tengah rindu bff's aku sebenarnya ni..jadi aku pun buatlah 20 facts pasal dorang nie dalam private diary dalam handset aku...sebenarnya kan...benda ni mencabar tahu...berpeluh keringat jugalah nak facts pasal dorang nie...tapi pasal Aisyah KZ nie tak susah sangat...sebab boleh tahu juga peragai dia macam mana...aku kongsi 20 je r...ikutkan banyak lagi pasal mek ni


1)  anak bongsu daripada 4 beradik..dia ada 2 kakak and 1 abang
2)  budak hot stuff zaman sekolah menengah aku...dari budak form 1 sampai senior boleh kata semua kenal dia ni..sungguh aku tak tipu *segan nak ngaku member dengan orang femes sebab sendiri tak femes*
3)  dia ni punya r lemah lembut, sopan santun gila..kalau nak mencarut pun, carut benda comman2 je..like bengong, teruk, sengal *boleh nampak kan sopan dia camne*
4)  pernah jadi penolong batch Vanguard 0509 *reason kenapa aku jadi baik sedikit*
5)  walaupun kurus orangnya tapi tangan dia bapak tembam..montel gila..siapa entah start panggil dia potato..sebab tangan dia bulat cam kentang...ahahahaha
6)  suka gila make up...suka belajar make up...dari neutral, smoky and so on la...lepas tu dia memang usha habis2 pasal benda2 make up nie...lip balm mana baik, bb cream mana okay..sungguh tak tipu
7)  peminat Lee Min Ho...apa2 mesti Lee Min Ho...haha
8)  suka cakap diri dia dah gemuk...padahal tak pun okay...kering macam tu juga..sebab tu malas nak layan..hahahaha..bunyi cam kejam tapi dia dah tahu aku tak nak layan dia kalau dia cakap macam tu
9)  kalau dia dah sayang orang tu...bapak payah dia nak move on...serious...susah gila dia nak move on..take years okay?
10)  suka gila memasak...even baking too..*calon2 bakal menantu pilihan*
11)  suka juga mengemas...mop rumah 2 hari sekali, kemas rumah setiap pagi and so on *sungguh calon menantu pilihan*
12)  dulu dia terer main basketball..sampai sekarang kot sebab dia still lagi main basketball dekat egypt sana...
13)  teman gossip paling setia...cerita dari benda comman sampailah ke sedalam2 cerita boleh pergi dia
14)  cengeng juga orangnya..cepat nangis kalau sedih ke apa
15)  dia anak mak..apa2 cerita dengan mak dia...and dia baik gak dengan abang dia..siap boleh main gigit2 kepala abang dia lagi kalau bergurau
16)kuat gila nagging...kira dia num 2 r selepas ibu aku yang suka bebel dekat aku...hahaaha
17)creative juga orangnya...tulisan dia kemas gila..*walaupun dia cakap tulisan dia buruk*...
18)  rajin sangat orangnya...dia rajin study yeee...walaupun dia kata dia malas...hahaha
19)  dia baru bela seekor kucing nama Luna...kucing beli dekat mesir sana hahh
20)  dia bff aku yang setia ada dengan aku even aku sedih, aku gembira, aku nak bergossip and so on

beb, aku sayang kau sebenarnya tapi jangan harap aku nak cakap depan kau...kalau kau terbaca benda alah ni baru kau tahu...ahahahahahahahahahahahah...muahhhh

No comments:

Post a Comment