Sunday, September 21, 2014

practicalmates part 1-buka puasa bersama

memula aku masuk dekat SA dekat melaka ni, aku tak kenal seorang pun bebudak dekat sini...eh tak silap, kenal seorang, budak sama persatuan dengan aku tapi aku tak rapat dengan dia...hari first masuk, just a short briefing among us sebelum dipanggil masuk dalam meeting..heck betei...tak faham langsung apa yang dorang gaduhkan and bincangkan...kami 5 orang just keep staring to each other sambil angkat2 bahu tanda tak paham biji butir...
masuk hari kedua...well, start to have conversation together...start doing work and start to learn...and seterusnya macam tu sampai finally we have about 9 intership students...ramai kan?  3 laki and 6 perempuan...well, for this 10 weeks, yeap I have a seriously amazing and happening friends...first our hang out is by berbuka puas bersama...wuhuuuu...tudia...disebabkan masih berkenalan but kami still okay...boleh r nak bahan2, boleh r nak gelak2..masa tu baru 3 minggu kot tak silap aku..ke sebulan..macam tu la...sebelum puasa tu, kami sempat r lunch bersama2 dalam seminggu tu...tak janji okay,, tak janji tapi budak laki dua orang tu tunggu je kami..so we can have lunch together...so, start with that, seminggu tu, mmg makan wajib semua budak praktikal sesama










No comments:

Post a Comment