Wednesday, February 29, 2012

i hurt my feet



first tyme masuk lab isnin lepas....perghhh r..excited 2...ada r sikit...tapi...still takut....so, masuk r bengkel manafuctring...ready utk bertukg nie...dpt task....so, buat r apa yang disuruh....kalau dah semua nak kumpul se meje...memg x r.....
so, aku pun beralih ke meja lain....buat kerja...nasib baik ada sorang dak laki nie...dia ex utem gk...so, aku paksa dia buat kerja dekat meja aku tu....by hook or by crook....aku tak tahu masalah apa sebenarnya...either my shoes kecik or aku tak bese lagi pakai kasut boot tu...but seriusly...kaki aku sakit gila until aku terencut2 kot....
masuk lab memang r...dah r panas...pakai jaket lagi...tapi tu memang wajib kan...experience kot....patut parent aku berbangga aku dah kenal benda2 alah nie...hahaha...aku buat fabrication...pergghhh...maybe xsesusah yang lain kot tapi still perlukan energy semua r nak buat...thankz to that boy yang byk tolg aku dalam siapkan projek aku...walaupun baru separuh jalan...tapi still kalau dia tak tolong...maybe aku tak start lagi kot...and juga to my member yang tolong aku...untuk betul dapat member2 yang suka menolong nie...haha

No comments:

Post a Comment