Monday, February 13, 2012

miss the old memories

ASSALAMMUALAIKUM

okay...suddenly aku teringat zaman2 muda aku masa sekolah menengah...seriusly...bila aku duduk dekat rumah nie...it feel really i miss them....miss all my friends...betul cakap ayah aku...dulu2 bila tak masuk degree lagi, tak start study lagi...boleh lagi hangout2, mesej2....but bila dah start ada komitmen....ianya jadi payah...even aku still je contact member2 yang mana aku rapat r...tapi still lagi tak de r sekerap dulu....

lately nie bila aku buka hardisk aku...terjumpa gambar2 masa aku kat sekolah...suddenly terecall balik kenangan2, memories masa dekat sekolah dulu...tapi bila fikir balik...aku rasa bersyukur sangat sebab aku kenal member2 aku nie...tak kira r yang aku baik or pun yang aku rapat biasa2 je...aku merasa juga langgar peraturan sekolah...rasa juga fun hidup macam mana, berjauh dengan keluarga, gelak tawa ngan member2...seriusly...it was the best memories i had....

memang harus r setiap kali pertemuan...ada perpisahan....and dalam berkawan nie...pasti ada juga r suka, duka, baik, buruk...mesti ada juga sikit pertelingkahan semua...i already experienced all it...tapi itu yang mendewasakan kita kan? i think it was the experience for me to get know the mean of life....haha...seriusly geng2 VANGUARD0509.....aku rindu gila dekat korang...kadang2 buat something...kalu berkaitan mesti aku teringat kat korang...insyallah....semoga kita berjumpa lagi nanti erk....hahaha....

No comments:

Post a Comment