Saturday, April 9, 2011

capek


ari nie aku pergi ke kuantan...menunaikan janji ku kepada adik sepupuku untuk membawa dia g lepak2 tengok wayang bagai kan...alhamdulillah...akhirnya...hahaha...kejap je pun kat kuantan..konon2 xnak kuar duit beli benda lain...tapi...sorry...tak dapat ditahan...aku terjumpa gelang yang bebanyak 2...salu jual mahal tahu..skali jumpa..murah r..lawa pula..setelah dihitung, ditimbang, di...ah...ap2 je r...aku pun beli r...hahaha...pekena big apple kejap..perghhh...kempunan kan...terasa terubat r kejap...hahaha...




sebenarnya aku capek bukan sebab apa...capek sebab nak mengupgrade blog aku nie..terasa cam tak berapa memuaskan hatiku..penat dari semalam cari layout yang gempak, cun melecun...jumpa 2 jumpa....tapiiiiiiiiii...colour pink....sakit sikit r kan....akhirnya, aku terpaksa memuaskan hatiku nie...walaupun sebenarnya tak berapa setuju r...sebab dah penat mencari...hahaha...so,buat2 puas hatilah kan...hahaha...bia r...t ak ada mood nak mencari...aku cari lagilah...kalau tak...tunggu r zaman bila2...aku rajin, aku ubahlah...hahahahaha...ok fine...2 je...=D

No comments:

Post a Comment