Monday, April 11, 2011

experience



i love experience a lot...it teach me more about life and reality of the world...pengalaman adalah guru terbaik dalam kehidupan...setiap insan perlukan pengalaman untuk terus hidup dan memperbaiki kehidupan baik untuk pelajar, workers, teachers even criminals too...right???everyone try to fix their life to be much better than before...aku banyak belajar tentang kehidupan dari pengalaman kawan2 memandangkan life aku dulunya agak berada bawah tempurung....hahaha..juz i like to hear abour friend's experience coz i know, later i need it if not for me, it can be for others....



aku nak kongsi sikit citer lah kan...hahaha..kelakar lak rasa...sepanjang aku hidup nie...stat darjah 6...aku salu dok tengah2...salu jadi orang tengah...sampai sekarang...hahaha...makin lama...makin upgrade la...kadang2 sian gak kat diri aku..time aku diperlukan...orang carilah aku...kalau tak...menyepi je belake...wat2 senyap...hurm...apa r nasib badan kan??tak apalah...happy kadang2 tengok membe happy...penah sekali tu...aku gayut ngan membe aku...dia ada masalah ngn dia punya tteeettt...hahaha...tengah2 gayut tu....dan2 housmate aku menangis...aku jadi terbantut jap nak gayut...so, aku pun letak call, terus duk dengar apa kes housmate aku 2...masalah dalam rumah tangga juga..ish2...ahahahahaha....



pengalaman pasal rumah2 tangga nie...macam2 aku jumpa..yang berteres 2 tingkat, 1 tingkat, banglo, yang wt rumah tepi pantai n macam2 lagi r....dalam frenship pun...ada gak but frenship nie..aku sendiri kene r...kene stab back, hilang kawan baik, n macam2 lagi...paling tak tahan..kena stab back r...sakit kot...bukan sakit sebab apa...sakit sebab rasa cam orang bodoh je...kita sangkakan kawan...sekali haizzzzz.....memang aku tak kan lupa r...perit tu sebab bayangkan r...kita sangka dia kawan, kita tolong dia semua..sekali hambek kau...kena gitu je...tak ke rasa cam apa je....thats why i said...pengalaman banyak mengajar aku lagi2 dalam mengenali dunia yang fana ini..cewah...=)

No comments:

Post a Comment