Monday, April 25, 2011

IF, KALAU, ANDAI


salu je life nie dibayangi, diimiginasikan, dipenuhkan dengan perkataan KALAU or dalam bahasa inggeris we called it as IF....



" kalau aku boleh ubah masa,"


" if i know what will happen,"


" kan lagi baik kalau dia faham aku,"


" i will be better if everything juz go smoothly not like now,"





KALAU,IF, ANDAI...xlengkap hidup ini tanpa perkataan nie...betul kan guys?....hahaha...tiba2 je kan aku nie..well, sebenarnya tiba2 tertimbul this idea sebab lately nie, ramai2 kawan aku sebut perkataan nie...kalaulah, kalau, if...aku terperasaan...boleh dikatakan everyday aku dengar perkataan2 nie..ye r, dah on9 tiap2 ari kan..huhu...kebanyakan orang, even aku sendiri mengharapkan masa dulu boleh diputarkan semula...banyak benda2 dulu yang ingin aku betulkan...but...if aku tak buat silap dulu...adakah aku akan teruskan my life perfectly now???...IF i not go trough it before, later, i will...so, bila fikir2 balik...kesilapan,pengalaman,pandangan and what so ever lah before, itulah yang membentukkan kehidupan aku sekarang....


so, memang these words dengan kita tak dapat dipisahkan r,,,,ibarat pantai dan pasir, lagu dan irama...cewahhhh...hahha....

No comments:

Post a Comment