Wednesday, April 27, 2011

history of my watch





































tersebutlah kisahhhhhh~~....cewahhh...hahaha...gimik je 2...ok...entry ak rnie is pasal history yang membawa aku kepada pemakaian jam tangan or in english we called as apa murid2??? YA!!!! BETUL....WATCH....hahaha....tiba2 terasa ada mood nak mengajar r plak...2 r...dulu dapat tawaran cikgu english...pergi tolak...kan dah kempunan sekarang...okay...tutup citer pasal kempunan2, mengidam2 nie...masanya tak sampai lagi...sekarang kita pergi back to basic balik...bout the watch....






okay...aku start pakai jam nie ketika usiaku semuda 11 tahun...wahhh...ayat ku...macam nak buat karangan...well, dah lama tak praktikkan bahasa melayu secara betulnya...hahahahaha
ermmm...kisahye bermula dari tempat aku tuisyen sebenarnya,,,aku tuisyen kat area belakang umah aku nie je...ari 1st aku masuk tuisyen tu...disebabkan aku antara orang lama (sebab aku start dari d4) so wat2 r cam dah biasa dengan cikgu2 sume kan...then suddenly ada r sorang mamat nie datang lewat r gak sebab cikgu dah masuk so, kira dia lewat r kan..dok usha2, time blek 2 tibe2 dia tegur aku...aku wat kerek r,..tak kenal kot tiba2 dia panggil nama aku..memang jadah r....hahahaaha...mule2 2 tak bek r gak then, start kitorang kena duduk dalam 1 meja...so, start situ memang kacip r...dia r yang soh aku pakai jam sebab aku asyik tanya pukul berapa je kat dia...dia menyampah kot tak pun bosan dengar suara aku yang lunak nie dok tanya masa je...hahaha...





mule2 pakai jam...serius doe...kekok kok kok gila...tapi lama2 used to it r...before that..mule2 try pakai jam mak aku..jam mak aku nie jam besi..rupenye kulit aku alergic ke bahan2 besi nie..abeh nek merah, ruam2 tanganku yang chumeeelll nie...hahaha...then, beli r jam baru...haaha...itulah alkisahnye yang membawa kepada pemakaian jam...haha...aku sebenarnya teringin gak r ucap terima kasih kepada Far....nama pendek sude...padahal aku tahu nama dia pun seperkataan je...hahaha...disebabkan dia r...aku pakai jam sepenuh masa sekarang...hahaha..dulu on off gak...start form bape ntah aku mule tak boleh tak pakai jam nie...even tidooo pun...jam setia ditanganku...hahaha



itu je r entri aku pasal history pemakaian jam aku nie...gambar2 yang aku post 2...sume aku pakai jam..perasan tak???kalau tak perasan sila ulang balik tengok or pergi jumpa optometrist cakap kat dia " cik saya rasa saya nak pakai spek mata r...macam tak nampak je,"...huhu...owh lpe...aku mule2 pakai belah kanan then aku tukar ke kiri dan terbalik, (permukaan ke bawah)...sebab apa...sebab tak selesa...bila dah tukar tu...baru rasa comfort gila...pada hokme2, korang2, sila2lah pakai pakai jam tangan ye...tak rugi doww...serius...mesti korang rasa cam apa aku rasa t...huhhuhu















































































































1 comment: