Saturday, December 17, 2011

aku bermake up



hahah....nie hasil oleh chingu baik aku selepas dia make up kan aku...tak tebal sangat...kot t kalah artis plak kan...cukup r dia make up aku sikit...tu pun aku dah kena nag, kena marah sebab tak reti duduk diam...memang tak r kan nak aku duduk diam bila muka aku kena sental ngan make up...
bila tengok balik...quite funny r....mau tak...bejaya jugak r sorok kan my pimples and seangkatan dengannya kan...but still can not challange member aku yang kerjakan aku nie...
tiba2 aku teringat my mom...dulu dia excited kot g kelas make up...beli barang2 make up...sekali sekarang benda2 tu dia pass ke aku...ri2 aku nak pinjam kejap barang make up dia...aku tak ingat nak guna untuk apa..amboi...excitednya la my mom coz dia ingat anak dia nak pakai barang make up tu..tak adalah membazir kan...tapi sorry r ibu...barang2 make up tu sihat walafiat tak bersentuh pun dalam beg make up tu...duduk menyemak je dalam loker tu...hehehe...tak sampai seru g r nak make up nie...
now aku pergi kelas pun...tengok mood...kalau rajin, aku pakai r bb cream and compact powder...kalau tak, memang cukuplah aku pakai toner and mosturizer...dah cukup r tu...tak payah lebih2....hahaha...once aku tengok member2 aku pun...kalau geng2 aku...memang tak adalah yang make up beria...juz pakai compact powder jadilah...tapi ada juga pakai make up....amboilah...kagum aku tengok dorang nie bersiap...memang tak kejaplah...biasalah...banyak stage kan...tak apa korang...aku support korang...fighting...
so, insyallah r...bila tiba masa...maybe aku pakai...kot dah nak masuk 20 nie...tak reti berhias...macam tak matured sangat r pula kan...tapi tak salah kan...as long, as we comfortable with ourselves...betul tak???so, tengoklah nanti...mana tahu aku dapat seru pakai make up...aku pakai...tapi kalau tak...cukup r sekadar ala kadar...tak ada ye r korang tak kenal aku even aku tak bermake up pun...muka aku sama je..dari kecil sampai ke besar...tu sebab geng2 sekolah rendah aku dapat cam aku lagi tu...so, make your day simple doing what you want to do

No comments:

Post a Comment